Garantie

Garantie

Eskute garandeert maximaal tot twee jaar garantie op alle originele onderdelen vanaf de datum van levering (met uitzondering op bepaalde onderdelen).


Raadpleeg de volgende tabel voor een uitgebreid overzicht:

Component

Garantieperiode

Elektronische

onderdelen

Motor

2 jaar

Controller

2 jaar

Accu

2 jaar

Oplader

1 jaar

Bedieningsscherm

6 maanden

Schakelaar

6 maanden

Voorlicht

3 maanden

Basis-onderdelen

 

 

Voorvork

1 jaar

Stuur

1 jaar

Crank

6 maanden

Frame

2 jaar

Pedaal

6 maanden

Flywheel

6 maanden

Schakelaar versnelling

6 maanden

Achter derailleur

6 maanden

Remschijf

3 maanden

Band

3 maanden

De volgende situatie valt niet onder de garantie:

Waterschade van de batterij, motor en controller. Menselijke schade, aanrijdingen en schade door ongevallen en ongeluk, en aanpassingen gedaan aan originele onderdelen. Fietsband lekkage door bijvoorbeeld scherpe voorwerpen.

Extra uitzonderingen

De garantie vervalt automatisch als er een ongeoorloofde wijziging plaatsvindt. Tijdens het bestelproces van de service moet u ons op de hoogte stellen van ongeoorloofde wijzigingen of reparaties of vervangingen die niet door Eskute zijn uitgevoerd aan uw product. Wij zijn niet verantwoordelijk voor enige schade aan het product die optreedt tijdens het reparatieproces als gevolg van ongeoorloofde wijzigingen of reparaties of vervangingen die niet door Eskute zijn uitgevoerd.

De garantie dekt NIET de volgende problemen die worden veroorzaakt door de volgende oorzaken:

Elk misbruik van het product, zoals het gebruik van de fiets voor commerciële/huur doeleinden, gevaarlijke handelingen, fietsen op abnormale wegomstandigheden.

Elke ongeoorloofde wijziging aan het product, zoals het demonteren van de fiets zonder instructies van Eskute, foutieve installatie, reparatie of onderhoud door iemand anders dan Eskute.

Het product is betrokken geweest bij ongevallen, zoals verkeersongevallen.

Het product is in een extreme omgeving (inclusief extreme temperatuur, of vochtigheid), extreme fysieke of elektrische stress of interferentie, fluctuatie of stroompieken, bliksem, statische elektriciteit, bliksem, vuur, natuurrampen, of andere externe oorzaken.

Beschadigingen van de roestwerende laag veroorzaakt door verkeerd gebruik (de beschadiging van de roestwerende laag kan leiden tot corrosie en breuk van onderdelen).

Service

Als u problemen ondervindt onder de garantie met uw fiets, neem dan contact met ons op via support@eskute.nl met de volgende informatie:

Platform van aankoop, bijvoorbeeld Amazon, Bol.com, Eskute Website, en andere. Vermeld alstublieft de naam van de store en reseller.

  • Ordernummer/ID
  • Informatie van de koper, zoals afleveradres, e-mail account, betalingsmethode.
  • Afbeelding/Korte video van het probleem en een korte beschrijving ervan.

Onderdelen en Service

Eskute kan zowel onderdelen als reparatie service leveren maar in sommige gevallen sturen wij gloednieuwe onderdelen op zodat u gemakkelijk dit kan vervangen. Normaliter vereisen we niet dat u de defecte onderdelen naar ons opstuurt.

Doe-het-zelf (DIY) Onderdelen Service

Met deze service kunt u uw eigen fiets onderhouden en zal Eskute een vervangend onderdeel toesturen. Het onderdeel zal tezamen met instructies worden opgestuurd. Eskute behoudt zich het recht voor om te beslissen of de arbeidskosten met betrekking tot DHZ service moet worden gedekt.

Voor reparaties die niet onder garantie vallen

Ook als uw problemen niet onder de garantie vallen kunt u vervangende onderdelen bij ons bestellen. Als u onderdelen wilt bestellen, neem dan contact op met support@eskute.nl voor meer informatie.

*Let op, we accepteren geen retourzending van de fiets. Als u een probleem ondervindt met de fiets, neem dan contact op met support@eskute.nl Onze klantenservice staat graag voor u klaar.