Retourneren

Retour- en restitutiebeleid

Als je om geldige redenen niet tevreden bent met je aankoop (behalve een verandering van gedachten), neem dan binnen 15 dagen na ontvangst van het product per e-mail contact op met onze klantenservice voor een retournering en terugbetaling.

Richtlijnen voor uw retour

  1. Als je de verzendbevestiging niet hebt ontvangen, kun je deze bestelling annuleren of wijzigen door per e-mail contact op te nemen met onze klantenservice.
  2. Onze klantenservice helpt je de bestelling binnen 24 uur na ontvangst van je e-mail te annuleren of te wijzigen.
  3. Als je de verzendbevestiging hebt ontvangen, houd er dan rekening mee dat we bestellingen NIET meer kunnen annuleren of wijzigen.
  4. Wacht totdat uw pakket gearriveerd is vooraleer u een beslissing maakt om het product te behouden of u kunt contact met ons opnemen om afspraak te maken voor de terugzending en voor de terugbetaling te verwerken.
  5. Retourneer of geef het pakket niet zelf af via het adres van de afzender. Elk product dat zonder acceptatie wordt geretourneerd, wordt niet terugbetaald.
  6. Stuur ons binnen 15 dagen na ontvangst van uw Eskute levering een e-mail als u een retournering wilt aanvragen.
  7. Geef in de e-mail aan welk probleem u ondervindt. Wij proberen binnen 3 werkdagen een reply te geven op uw e-mail.
  8. Bewaar intussen de Eskute doos op een koele en droge plaats om beschadiging te voorkomen. Na goedkeuring krijgt u het verzendadres en verdere instructies op uw registreerde e-mail verzonden.
  9. Lees de "Voorwaarden & Bepalingen" voor meer uitleg en informatie over dit retourbeleid.

Aanvaardbare voorwaarden voor een retourzending

  • 15 dagen na ontvangst van uw Eskute fiets.
  • De fiets dient ongebruikt, vrij van vuil, stof en andere geurtjes te zijn en in dezelfde verpakking en staat te verkeren als waarin u hem heeft ontvangen.
  • Op alle fabricagefouten draagt Eskute ​​alle kosten op van het retourneren/omruilen, neem dan direct contact op met support@eskute.nl, voeg een afbeelding of video in uw e-mail ter bewijs.
  • Ons garantiebeleid is van kracht na ontvangst van de goederen. Voor kleine problemen en als u deze componenten zelf kan vervangen, heeft Eskute de bevoegdheid om een oordeel te maken om kosteloos deze onderdelen gratis naar de klanten te versturen. Verder draagt Eskute de reparatiekosten op als de fiets door een plaatselijke winkel wordt gerepareerd. 
  • Klanten zijn verantwoordelijk voor de verzendkosten indien:
      1. Klant vindt het product niet leuk en retourneert het.

      2. Andere persoonlijke redenen zoals "verkeerde maat", "past niet", "niet meer nodig/gewenst".

      3. Om persoonlijke redenen zijn de verzendkosten voor rekening van de klant en worden deze in mindering gebracht op het totaal van de terugbetaling.

    Verloren pakket

    Eskute is verantwoordelijk voor de levering van uw bestelling. Een uitzondering voor levering is wanneer een pakket om een ​​onvoorziene reden tijdelijk wordt vastgehouden tijdens het transport. Zelfs met de meest betrouwbare eCommerce-bestellingstracking kan er veel gebeuren met een pakket terwijl het onderweg is. Als de trackinginformatie langer dan 3 dagen of zelfs langer niet is bijgewerkt. Gelieve vriendelijk geduld te hebben en te wachten op de levering. Eskute zal altijd voor u controleren en pushen. Als u uw bestelling niet binnen 3 weken na ontvangst van uw verzendbevestiging per e-mail ontvangt, wordt het pakket als verloren beschouwd tijdens de overgang. Eskute zal het verlies dragen en u een volledige terugbetaling aanbieden. U kunt het pakket weigeren als het pakket uiteindelijk verschijnt. Eskute zorgt ervoor dat de klantervaring altijd voorop staat.

      PROCESS

      1. Geef in de e-mail aan welk probleem u ondervindt. Wij proberen binnen 3 werkdagen een reply te geven op uw e-mail.
      2. Bewaar intussen de Eskute doos op een koele en droge plaats om beschadiging te voorkomen. Na goedkeuring krijgt u het verzendadres en verdere instructies op uw registreerde e-mail verzonden.
      3. Lees de "Voorwaarden & Bepalingen" voor meer uitleg en informatie over dit retourbeleid.
      DUUR TERUGBETALING

      Terugbetalingen op creditcards/betaalkaarten duren meestal 2-5 werkdagen. Het kan echter tot 30 dagen duren, afhankelijk van de betrokken financiële verstrekker en tussenpersoon. Als u met PayPal-saldo hebt betaald, wordt het geld teruggestort op uw PayPal-saldo. Neem contact op met Paypal of uw creditcard-/betaalpasbank voor meer informatie over de retourbetaling.