EU & ENG Voorraad | Verzending binnen 5-8 Werkdagen | Prijs incl. BTW | 👉Bekijk verzendbeleid

Warranty

Eskute Garantie
Bij Eskute geven we tot 1 jaar garantie op onze fietsen. Over het algemeen zullen we de meeste problemen van het systeem en de defecten vanaf de fabriek behandelen. Raadpleeg de volgende tavel voor de garantie voor specifieke onderdelen:
De volgende onderdelen vallen 6 maanden onder garantie.
 
Uitzonderingen
De garantie vervalt automatisch als er ongeautoriseerde wijziging plaatsvindt. Tijdens- en na het bestelproces moet u ons op de hoogste stellen van ongeoorloofde wijzigingen, reparaties of vervangingen die niet door Eskute zijn uitgevoerd. Wij zijn niet verantwoordelijk voor enige schade aan het product die optreedt tijdens het reparatieproces als gevolg van ongeoorloofde wijzigingen of reparaties of vervangingen die niet door Eskute zijn uitgevoerd. De garantie dekt niet de problemen die door een van de volgende problemen wordt veroorzaakt.
De garantie dekt NIET de volgende problemen die worden veroorzaakt door de volgende oorzaken.
  1. Elk misbruik van het product, zoals het gebruik van de fiets voor commerciële/huur doeleinden, gevaarlijke handelingen uitvoeren, fietsen op abnormale wegomstandigheden.
  1. Elke ongeoorloofde wijziging aan het product, zoals het demonteren van de fiets zonder instructies van Eskute, foutieve installatie, reparatie of onderhoud door iemand anders dan Eskute.
  1. Het product is betrokken geweest bij ongevallen, zoals verkeersongevallen.
  1. Het product is in een extreme omgeving (inclusief extreme temperatuur, of vochtigheid), extreme fysieke of elektrische stress of interferentie, fluctuatie of stroompieken, bliksem, statische elektriciteit, bliksem, vuur, natuurrampen, of andere externe oorzaken.
  1. Beschadigingen van de roestwerende laag veroorzaakt door verkeerd gebruik (de bescahdiging van de roestwerende laag kan leiden tot corrosie en breuk van onderdelen).
Service
Als u problemen ondervindt onder de garantie met uw fiets, neem dan contact met ons op via support@eskute.nl met de volgende informatie:
  1. Platform van de aankoop, zoals Amazon, Brand Store, etc. (Indien op Amazon, vermeld dan ook de naam van de verkopende partij).
  1. Ordernummer/ID
  1. Het email en lever adres die voor de order is gebruikt
  1. Afbeelding/Korte video van het probleem en een korte beschrijving ervan.
Onderdelen en Arbeid Eskute kan zowel onderdelen als arbeid leveren maarr kan u vragen gemakkelijk te installeren onderdelen zelf te vervangen. In de meeste gevallen vereisen we niet dat u de defecte onderdelen naar ons opstuurt.
Doe-het-zelf (DHZ) Onderdelen Service. Met deze service kunt u uw eigen fiets onderhouden en zal Eskute een vervangend onderdeel toesturen. Het onderdeel zal tezamen met instructies worden opgestuurd. Eskute behoudt zich het recht voor om te beslissen of de arbeidskosten met betrekking tot DHZ service moet worden gedekt.
Voor reparaties die niet onder garantie vallen. Ook als uw problemen niet onder de garantie vallen kunt u vervangende onderdelen bij ons bestellen. Als fabrikant bieden wij concurrerende prijzen voor de onderdelen. Als u onderdelen wilt bestellen, neem dan contact op met  support@eskute.nl voor meer informatie.
*Let op, we accepteren geen retourzending van de fiets. Als u een probleem ondervindt met de fiets, neem dan contact op met support@eskute.nl Onze klantenservice staat graag voor u klaar.