EU & ENG Voorraad | Verzending binnen 5-8 Werkdagen | Prijs incl. BTW | 👉Bekijk verzendbeleid

Right Of Return

RETOURBELEID

 

Retour- en restitutiebeleid
Als je om geldige redenen niet tevreden bent met je aankoop (behalve een verandering van gedachten), neem dan binnen 15 dagen na ontvangst van het product per e-mail contact op met onze klantenservice voor een retournering en terugbetaling.

 

Richtlijnen voor uw retour.

  1. Als je de verzendbevestiging niet hebt ontvangen, kun je deze bestelling annuleren of wijzigen door per e-mail contact op te nemen met onze klantenservice.
  2. Onze klantenservice helpt je de bestelling binnen 24 uur na ontvangst van je e-mail te annuleren of te wijzigen.
  3. Als je de verzendbevestiging hebt ontvangen, houd er dan rekening mee dat we bestellingen NIET meer kunnen annuleren of wijzigen.
  4. Wacht daarom tot uw pakket arriveert en u kunt het houden of contact met ons opnemen om het terug te sturen voor een terugbetaling.
  5. Retourneer of geef het pakket niet zelf af via het adres van de afzender. Elk product dat zonder acceptatie wordt geretourneerd, wordt niet terugbetaald.
  6. Stuur ons binnen 15 dagen na ontvangst van uw Eskute-levering een e-mail als u een retournering rechtvaardigt.
  7. Geef in de e-mail aan welk probleem u ondervindt. Wacht op een antwoord van ons vriendelijke Eskute-team, meestal binnen 24 uur.
  8. Bewaar intussen de Eskute Delivery Box op een koele en droge plaats om beschadiging te voorkomen. Na goedkeuring worden een postadres en instructies per e-mail verzonden naar de inbox waarin u een Eskute hebt besteld.
  9. Lees de “Acceptabele voorwaarden voor een retour”

Aanvaardbare voorwaarden voor een retourzending.

  • 15 dagen na ontvangst van uw Eskute-fiets
  • De fiets dient ongebruikt, vrij van vuil, stof en andere geurtjes te zijn en in dezelfde verpakking en staat te verkeren als waarin u hem heeft ontvangen.
  • Klanten zijn verantwoordelijk voor de kosten van het retourneren/ruilen als:
    1. Klant vindt het product niet leuk en retourneert het.

    2. Andere persoonlijke redenen zoals “verkeerde maat”, “past niet”, “niet meer nodig/gewenst” etc.
    3. Om persoonlijke redenen zijn de verzendkosten voor rekening van de klant en worden deze in mindering gebracht op het totaal van de terugbetaling.
      • Eskute draagt ​​alle kosten van het retourneren/omruilen, inclusief verzendkosten als:

      • Er is een groot defect gevonden met bewijs van bewijs; Ofwel verzonden in de vorm van een afbeelding of video via uw e-mail naar ons.

  • Ons garantiebeleid is van kracht na ontvangst van de goederen. Als er een klein defect is, sturen we de onderdelen gratis naar klanten en wordt de vracht door Eskute gedragen. Wij dragen de reparatiekosten als de fiets door een plaatselijke winkel wordt gerepareerd. 

  • Lees meer over onze garantie.

Verloren pakket:

Eskute is verantwoordelijk voor de levering van uw bestelling. Een uitzondering voor levering is wanneer een pakket om een ​​onvoorziene reden tijdelijk wordt vastgehouden tijdens het transport. Zelfs met de meest betrouwbare eCommerce-bestellingstracking kan er veel gebeuren met een pakket terwijl het onderweg is. Als de trackinginformatie langer dan 3 dagen of zelfs langer niet is bijgewerkt. Gelieve vriendelijk geduld te hebben en te wachten op de levering. Eskute zal altijd voor u controleren en pushen. Als u uw bestelling niet binnen 3 weken na ontvangst van uw verzendbevestiging per e-mail ontvangt, wordt het pakket als verloren beschouwd tijdens de overgang. Eskute zal het verlies dragen en u een volledige terugbetaling aanbieden. U kunt het pakket weigeren als het pakket uiteindelijk verschijnt. Eskute zorgt ervoor dat de klantervaring altijd voorop staat.

HOE WIJ HET BEHANDELEN

  1. Wacht op een antwoord van ons vriendelijke Eskute-team, meestal binnen 24 uur.
  2. Bewaar intussen de Eskute Delivery Box op een koele en droge plaats om beschadiging te voorkomen.
  3. Na goedkeuring worden een postadres en instructies per e-mail verzonden naar de inbox waarin u een Eskute hebt besteld.
  4. Wij regelen de uitwisseling binnen 3 werkdagen. De terugbetaling vindt binnen 2 werkdagen plaats via de oorspronkelijke betaalmethode van de klant.
DUUR TERUGBETALING

Terugbetalingen op creditcards/betaalkaarten duren meestal 2-5 werkdagen. Het kan echter tot 30 dagen duren, afhankelijk van de betrokken kaartmaatschappij. Als u met PayPal-saldo heeft betaald, wordt het geld teruggestort op uw PayPal-saldo. Neem contact op met Paypal of uw creditcard-/betaalpasbank voor meer informatie over de retourbetaling.