EU & ENG Voorraad | Verzending binnen 5-8 Werkdagen | Prijs incl. BTW | ūüĎČBekijk verzendbeleid

News

Eskute Wayfarer review: Betaalbaarheid komt met een prijs, maar dit niet?

Posted by admin Aug 16, 2021

Onlangs gaf een prachtige zonsopgang aanleiding om de Eskute Wayfarer elektrische fiets eens uit te proberen voor een proefrit.¬†Met afsluitbare voorwielophanging, anti-lekbanden, een gezagsgetrouwe 250W-motor en een batterij die ik dagenlang schijnbaar vergeten was op te laden, bleek de fiets beter dan voorspeld. Deze recensie is gebaseerd op een persoon die overdreven actief is in allerlei avontuurlijke activiteiten.¬†En het is zeker niet voor angsthazen.¬†Wat ik nodig heb, overschrijdt de grenzen van wat anderen 'normaal' zouden noemen.  
  Toen ik uit mijn kleine appartement vertrok, kostte het meer moeite om dit beest van een rit naar beneden te slepen dan nodig was.¬†Je moet rechtvaardigen dat mijn trappenhuis niet bepaald het breedste is.¬†EN VIJF VERDIEPINGEN!¬†Opwarmen zou een betere rechtvaardiging zijn voor deze portierbaan.¬†Een deel van mij begreep niet waarom ik de fiets in huis moest zetten.¬†Met de afneembare batterij zou het opladen van alleen de batterij en het dragen ervan net zo eenvoudig zijn als het tevoorschijn halen van een waterfles. Vijf minuten in de rit, stoppen direct bij de lichten op de weg.¬†Er kwam een ‚Äč‚Äčvraag uit het voertuig naast me.¬† "Hoe snel gaat dat ding?" "Hoe veel?" Eerlijk gezegd is dat de eerste die mij is gevraagd. "De Eskute Wayfarer laat me er cooler uitzien dan ik ben", einde van de discussie. De Wayfarer gaat tot 25 km/u (15 mph) en gaat zo lang als 55-85 km (35-53 mijl) per lading.¬†Dat alles voor slechts¬†¬†¬£ 999,00 -¬†¬†indrukwekkend.   Instructievideo Voor nieuwe kopers van Eskute-fietsen zou ik deze video van Eskute aanbevelen.¬†Het omvat alles, van de installatie tot het toevoegen van extra gadgets, zoals de gashendel.¬†Bekijken;¬†het wordt sterk aanbevolen voor zowel professionals als beginners.
  Tijd om de details voor reguliere rijders te bespreken. Technische specificaties Wayfarer City Bike
  • Motor: 250W borstelloze versnellingsnaaf¬†
  • Versnelling: Shimano Tourney RD-TY300D, 7 versnellingen
  • Topsnelheid: 25 km/u (15 mph) vanwege wettelijke beperkingen
  • Bereik: 55-85 km (35-53 mijl), afhankelijk van de modi
  • Batterij: 36V 10 Ah (360 Wh)
  • Gewicht: 25 kg (55 lbs)
  • Maximale belasting: 120 kg (225 lbs)
  • Frame: 6061 aluminiumlegering
  • Remmen: Tektro MD-M311 remmen op 160 mm remschijven
  • Banden: Kenda 700C*45C¬†
  • Extra's: LCD-display met snelheidsmeter, wattmeter, batterijmeter, PAS-niveau-indicator, kilometerteller, dagteller, LED-verlichting voor en achter, 5 PAS-snelheidssysteem, draaigas, oplaadaccessoires, gereedschapsset, achterrek, voor- en achterspatbord.
 
  Tijd voor het goede en het betere Laten we beginnen met de basis. Allereerst heeft de fiets indrukwekkende specificaties.¬†Hij wordt direct uit de doos geleverd met een topsnelheid van 25 km/u (15 mph).¬†Ik zou graag zien dat het verder gaat, maar we zouden toch niet tegen de wet willen ingaan? De topsnelheid van 25 km/u duurde vrij constant, en haperde meteen na het bereiken van het batterijbereik van 50%.¬†Dat is een gemiddelde norm voor elektrische fietsen, aangezien de snelheid afhankelijk is van het voltage. De Wayfarer heeft ook een behoorlijk behoorlijk bereik.¬†Uitgerust met een batterij van 36 V en 10 Ah van 360 Wh, is het geprojecteerde bereik van 85 km redelijk realistisch.¬†Met matige peal assist is 85 km (53 mijl) van een 360 Wh-batterij haalbaar.¬†Natuurlijk, dat is als je in een gematigd tempo rijdt.¬† De metalen bagagedrager is ook een bonus als je hem in de stad gebruikt.¬†Het is behoorlijk veelzijdig.¬†Pak een bungeekoord om items door de stoelvleugels te bevestigen.¬†Vervoer eenvoudige voorwerpen zonder ze te hoeven dragen.¬†Ik bind mijn rugzak meestal plat vast.¬†Het is vrij veilig, afhankelijk van hoe je het aanpakt.  
  Des te beter Wat ik erg leuk vind aan deze stadsfiets is de voorvering.¬†Door omstandigheden heb ik absoluut een van de slechtste knie√ęn die je hebt gezien.¬†Chirurgische littekens en kale plekken, noem maar op.¬†Dus de voorwielophangingen redden me echt de dag.¬†In gevallen waar ik snelheid nodig heb om van een stoeprand af te gaan, dempt het redelijk goed.¬†Een nadeel in dit geval is snelheid.¬†Als je een adrenalinejunkie bent, zou je die verende zuiger op slot doen en een joyride maken.¬†Maar probeer het eens;¬†het is misschien tijd voor een zachte rit.¬†Het is zeer geschikt voor oudere personen.
  Een truc die ik gebruik om voor een zachtere rit te zorgen, is om de lucht uit je achterbanden te laten.¬†Niet alles, maar net genoeg om als achtervering te fungeren.¬†Dus als je van rijden op gras of paden houdt, kan dit handige trucje de knie√ęn enorm helpen.¬†Spring terug naar mij met slechte knie√ęn.¬†Als ik weinig tot geen pijn voel, weet ik zeker dat iedereen ervan zal genieten.¬†Het weggedrag lijdt onder het vrijkomen van lucht uit de banden, dus denk eraan om de achterband weer op te pompen op een stevige ondergrond.¬†   Mogelijk nadelen? Om eerlijk te zijn, probeer ik elk detail dat ik kan in mijn schrijven weer te geven.¬†Maar ik krijg niet genoeg betaald.¬†Ik ben aan het plagen.¬†Ik kan gewoon geen fout vinden in een elektrische fiets voor deze prijs.¬†Het zit in het goedkopere spectrum.¬†De gebruikte materialen zijn niet state-of-the-art, zoals koolstofvezel.¬†Maar het doet zijn werk goed.¬†Veel rijplezier!¬† Ok√©, als ik er echt een zou moeten zeggen, zou ik klagen over het gewicht.¬†Laten we zeggen als ik het elke dag op en neer zou slepen.¬†Ik weet zeker dat ik een van de sterkste jongens in de sportschool zou kunnen zijn.¬†Zeker niet geschikt voor iemand die aan de kleine kant is.¬†Maar Eskute dacht daaraan en introduceerde een verwijderbaar batterijpakket.¬†Ik ben er vrij zeker van dat ze ook extra's verkopen.¬†Dus als je echt verder moet dan 150 km (90+ mijl), maak dan gewoon een extra batterijpakket op de stoel vast.¬†Je rijdt van zonsondergang tot zonsopgang.¬†Niet te stoppen!   Mijn gedachten Inmiddels doen mijn vingers en biceps pijn van het typen en tillen van de fiets.¬†Dus ik zal het kort houden.¬†Ook al is de Eskute Wayfarer een nette fiets, in staat tot wat elke dure fiets kan bieden.¬†Het is gewoon een ongecompliceerde elektrische fiets.¬†Niets bijzonders toegevoegd, geen extra technologie of design.¬†Als je het gebruikt om te pendelen en geen proppen contant geld naar leveranciers wilt gooien, ga hier dan voor.¬†Het is verrassend goed gebouwd.¬†Maar als je naar de paden gaat en een wedstrijd houdt.¬†Of wil je iets met verbazingwekkend hoge specificaties.¬†Ga voor iets lichters en verdrievoudig de prijs. Deze fiets heeft zichzelf bewezen als een solide rijervaring voor mij.¬†Het is een snelle en leuke fiets.¬†Voorzien van een degelijke accu en betrouwbare componenten van grote merken als Shimano en Tektro.¬†Uitgerust met fraaie metalen pedalen in plaats van plastic pedalen die splinteren en breken.¬†Het beste van alles is dat het mijn bank niet kapot maakt. Een zeer redelijke afweging, elektrische fietsen helpen u ook geld te besparen.¬†Dus de volgende keer dat u een gemotoriseerd voertuig neemt, denk dan eens aan de¬†¬†¬£ 999,00 die¬†¬†u hebt uitgegeven.¬†Over een jaar verdien je het terug!